Kundeservice
Bytte, retur og feil på ordre
Betingelser for godkjennelse av bytte/retur
Hovedregelen er at alle returer må være salgbare som om de var nye, ubrukte produkter. Dette innebærer som et minimum at alle produkter som skal returneres må:
- Ha original uskadet emballasje
- Ha alle merkelapper/klistremerker inntakt
- Undertøy og badetøy (underdel) kan IKKE returneres av hygieniske årsaker
- IKKE skriv på returkoden eller lim på returseddelen direkte på varens emballasje!
- Mat, godteri og drikke kan ikke returneres*
- Beløpet betalt for frakt tilbakebetales ikke dersom du velger å returnere noe. Retur kostnaden dekkes av kjøper.
Avvik fra dette medfører at retur ikke godkjennes og du vil ikke få tilbakebetalt pengene. Du vil få beskjed på e-post. Vi tar ikke kontakt ved retur av mat, godteri eller drikke.
For å utføre en retur gjør du følgende:
- Les nøye gjennom informasjonen over før du går videre til bestilling av retur.
-
Trykk inn på denne linken og følg instruksene.
- Oppgi kun adressen din uten gatenummer under feltet for gatenavn, fulgt av et komma og poststed (eksempel: «Storgata, Oslo»).
- Ordrelappen må inkluderes i pakken – har du ikke denne noterer du ordrenummer og navn på varer som sendes tilbake på en lapp og legger ved i returen.
- Hvis du mottok din vare i en større eske og bare returnerer deler av din bestilling, kan du bruke en plastpose eller lignende i stedet for hele esken.
- Returnerer du via innleveringssted vil du få opp en returseddel som PDF-fil. Denne printer du direkte eller åpner og laster ned. Returseddelen fester du godt på returen og leverer til Posten- eller PostNord-innleveringssted.
- Husk å fjerne eller krysse godt over gammel sendingslapp dersom du bruker samme eske eller pose til å sende retur.
*Vi godkjenner ikke retur av matvarer, godteri og drikke. Dersom det er noe feil ved produktet eller du ønsker å bruke angrerett tar du kontakt med kundeservice først.
**Større varer over 35kg
Reklamasjon
Informasjon om angrerett finner du under punkt 8 i våre betingelser.
Angrerett
Informasjon om angrerett finner du under punkt 10 i våre betingelser.