Kundeservice
Frakt og leveranse
For spørsmål angående sporing eller levering anbefaler vi å sjekke sporingslink eller henvende deg til Posten / PostNord, som leverer pakkene. Dessverre sender vi ikke pakker til Svalbard og Jan Mayen.
Vi gjør så godt vi kan med å svare alle henvendelser til kundeservice innen 24-48 timer i ukedager. Ved ferieavvikling kan det noe noe lenger tid enn normalt å få svar på mail. Vi beklager dette!
1. I Postkassen eller på dørmatten (Posten)
Dette alternativet har en pris på 59 kr. Pakken leveres raskt på dørmatten eller i postkassen din.
OBS! Maksmål 35x25x7ikke veie mer enn 5 kg for dette alternativet.
For levering i postkasse må fraktadresse stemme overens med din registrerte adresse hos Posten. Dersom mottaker ikke er registrert på adressen i henhold til Posten sin adresseregister vil pakken gå i retur til oss. Mottaker kan endre dette ved å kontakte Posten.
2. På utleveringssted (Posten/PostNord)
Dette er en pakke med sporingsnummer som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon.
Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.